17. března 2008

Školení Bakaláři aj.

Tušila jsem, že březen bude akční. A je. A ještě chvilku bude.

the_1096 V pátek a v sobotu jsem absolvovala kurz pro správce programu Bakaláři. Měla jsem zase příležitost nahlédnout do kuchyně programátorů a poučit se. Jistě, nepobrala jsem všechno, to není snad ani v lidských silách, ale snažila jsem se. Psala jsem si docela dost podrobný manuál, abych se k informacím mohla vrátit. Jak? Samozřejmě v dokumentech Google, jsem teď jejich neplaceným propagátorem. Ale to jen na okraj.

Aby těch počítačů nebylo málo, tak zítra odjíždím na konferenci ICT ve the_1097škole do Nového Města na Moravě. Teď zrovna řeším dilema, jestli jet vlakem před šestou hodinou nebo až kolem osmé. Druhá možnost mi zabrání účastnit se slavnostního zahájení a také nebudu mít tu pravou docházkovou čárku. Ale zase proč se stresovat - dostavím se, dostavím, zaplaceno dostanou... Takže asi to nechám na tu osmou a v klídku si přijuchám na obídek. Proč si dělat násilí.

  med_1000Dnes jsem zase strčila hlavu do další aktivity. Vyprovokovala jsem učitelky 1. stupně k tomu, že se možná účastníme projektu, který bychom si nechaly zaplatit z EU. Jenže - jenže, kdo bude tím hlavním styčným bodem? Ha? Uff, jako kdybych toho neměla už teď dost. Ale nechtěla bych, aby se to rozplynulo do ztracena, penízky by se hodily. Takže teď jsem v nejužším kruhu tvůrců a uvidíme, jak se to vyvrbí.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentáře prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína