8. února 2013

Ta dnešní mládež...

... , slyším často. A to i ze svých vlastních úst. Jaká vlastně je?
Rozhodně je jiná, než jsme byli my v jejich věku.
Mluvím teď o mladých lidech ve věku 18 - 19 let, protože do této kategorie patří i můj syn.

Měla jsem možnost včera vidět a zažít akci, kde byla poměrně hustá koncentrace mládeže tohoto věku.  Nemohu jinak, než napsat, že dnešní mládež je nezávislá (na nás dospělých) a světaznalá.
Ohromilo mě, jak dokázali zorganizovat takovou akci jako je maturitní ples. V době, kdy jsem intenzivně prožívala toto období si nedovedu představit, že bychom dokázali nejen zajistit prostory, hudbu apod., ale třeba vychytat takové věci jako vhodnou cenu vstupenky s ohledem na poplatky, tvorbu a péči o finanční účet aj. Dnešní mladí lidé to zvládnou a já smekám.

Takže třeba to s tou naší budoucností nebude tak  hrozné.
Nechám se překvapit.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentáře prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína