25. března 2008

Nemám toho nějak moc?

ostatni01 ...někdy se sama sebe ptám.

Ano, práce, kterou dělám, mě baví. To je samozřejmě dost významné plus. Ale mnohdy nemám čas na všechno, co bych ráda udělala. Mám pocit, že se nedokážu té které věci věnovat na 100%.

Ovšem - ze svého hlediska. Třeba by mohl mít někdo pocit, že to všechno zvládám, že to má odpovídající kvalitu, ale není to krátkozraké? Neměl by ten subjektivní pocit být na prvním místě? Já přeci všechno tohle okolo nedělám, abych uspokojila něčí pocit, dělám to pro ten svůj! A tem mi zrovna říká, že už za chvilku nebudu stíhat.

Ale když ono těch zajímavých věcí, které stojí za trochu námahy, je tolik...

__Sm21

A pak se rozhlédnu kolem sebe. Vždyť je spousta lidiček, kteří také pracují od nevidím do nevidím, a já jim mnohdy nesahám ani po kotníky!! V tuto chvíli si řeknu, že ještě ne, že ještě toho není dost, ještě bych přeci mohla být lepší v mnoha směrech. Zatnu zuby a přidám. Je to dostatečně šílené?

Vždyť jsem PEPOUŠ!!

0 komentářů:

Okomentovat

Komentáře prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína