17. července 2013

Zatracená dopravní značka

Čtu. Čtu ráda a čtu často. Naučila jsem se číst prakticky kdykoli a kdekoli. Některá místa jsou ovšem vhodnější než jiná...

Naposledy jsem bourala na střední škole, to jsem ještě nebyla nacvičená sledovat ještě chodník a blízké okolí. Není to snadné (jistě mi dáte za pravdu). A když ještě prožíváte s hlavním hrdinou nějakou dramatickou situaci, pak je opravdu těžké rozdělit svou pozornost i na okolí, které míjíte.

Včera mi zrovna v Přemyslovské epopeji umíral král Václav. No koukejte při tom, jestli před vaše pracoviště někdo čistě ze zlomyslnosti před několika lety nepostavil dopravní značku! Bim!

Jen doufám, že se nějaký kolega nedíval zrovna z okna. Nerada bych, aby si o mých rozumových schopnostech udělal obrázek právě z mého "pokecu" s divnou značkou.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentáře prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína