13. června 2013

Proč si psát blog?


Blogy vznikly původně jako internetové deníky. A ano, přesně k tomu by měly i nadále sloužit. Po čase se z deníku stane taková malá kronika...
Jako mladá jsem asi dvakrát zkoušela psát deník. Ano, ten klasický, papírový (Milé moderní děti, to víte, za časů vašich maminek ještě nebylo obvyklé, že by měl každý několik elektronických zařízení, na kterých mohl šetřit papír.). Kdo ví, kde je mu konec.

Zato takový internetový deníček, to je jiné kafe! Tedy v případě, že vás neodstřihnou od služby, hesla nebo dokonce od internetu (Milé moderní děti, dovedete si představit, že byly doby, kdy nebylo zcela jisté, zda bude v danou dobu k dispozici připojení do sítě? Ano, ano, dokonce byly chvíle, kdy prostě internetové připojení neexistovalo!).
Taková internetový deníček časem spíš dozraje, než že by zežloutl.

Včera jsem si schválně prolistovala některé historické příspěvky. Ano, vpravdě historické. Za nějaké dva roky budu moct oslavit 10 let na Bloggeru!

Asi nejvíc jsem pyšná na své zápisky z Řecka. Jednak jsou podle mě vcelku svižně napsané, a pak pro mne mají příchuť právě výše zmíněné kroniky. Při pročítání jsem opět ucítila vůni moře, dotek sloupu v Delfách a mír na duši. Příjemné osvěžení - a to jsem si ani nemusela ráchat nohy v moři :)

Co jsem tímto příspěvkem chtěla říct?
  • Nikdy není pozdě začít si psát svůj deník.
  • I časové přestávky mezi jednotlivými příspěvky o něčem vypovídají.
  • V náročnějších chvílích pro vás pak může být deníček příjemnou chvilkou zastavit se a trochu si oddechnout od denního shonu a momentální situace.
Takže, jak to bylo? Moje milá Sally...

0 komentářů:

Okomentovat

Komentáře prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína