20. listopadu 2011

Naštěstí je syn už skoro dospělý...

Přiznám se, že sice odebírám nějaké časopisy, ale mnohdy ne čtu až s velkým zpožděním. Naštěstí to zrovna nevadí, protože jsou to časopisy s univerzálními tématy.
Takže dnes jsem pročetla prázdninové dvojčíslo Psychologie Dnes a zaujal mne článek o hračkách. V období Vánoc jako když pohledáš...
Už titulek Jaké hračky dnes letí? Sliz, horor, hnus jasně inzeruje, jakými otázkami se autorka zabývá.
autor: prawdapunk

Vzpomněla jsem si, jak jsme se synem vybírali hračky a asi jsem měla (mám i nadále, říká pyšná matka) štěstí, že jsme nemuseli řešit jestli tuhle obludu nebo tamtu příšeru. Davida tyto věci nijak neoslovily, i když jsem na něj tlačila. Připadalo mi zvláštní, že jiné děti skupují podobné příšernosti a synka nic z toho neoslovovalo. Teď vím, že mohu být ráda.

Také jsem netušila, že existují plyšové hračky, tzv. roadkilltoys, které mají imitovat přejeté zvíře. A to tak dokonale, že má vypoulené oči a vyhřezlá střeva!
Samozřejmě, že cílem všech výrobců je prodat. A to za každou cenu, zdá se. Takže čím nechutnější, smrdutější a zdeformovanější hračka/figurka, tím lépe.


Já jen doufám, že děti budou stejně usínat s nějakým měkkým milým plyšáčkem, který jim ohlídá krásné a klidné sny (a že si nevypíchnou oko o kulomet kapitána se zakrvavělou hlavou). 



Literatura:
RODNÁ, Kateřina. Jaké hračky dnes letí?: Sliz, horor, hnus. PSYCHOLOGIE DNES. červenec srpen 2011, 17, 7-8, s. 30-33.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentáře prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína